Tuesday 5 September 2017

Dna Forex Handel


IntelligentHQ - Intelligent Head Quarters är ett Business Intelligence Digital Network. Hedge Think - Digital mötesplats för fondförvaltare och investerare. Social Media Council - Social media tankeledare plattform och directory. Open Business Council - Enterprise och öppna affärsmedel, utbildning öppna idéer. Ikonoklash - Digitalt nätverk för tanke ledare, idéer, intelligens, bilder och ikonografi. TradersDNA är en Forex och finansiell nyhets - och resursportal som erbjuder ekonomiska nyheter till globala Forex-handlare varje handelsdag. Riskvarning All information om TradersDNA, inklusive åsikter, diagram, priser, Nyheter, data, köp Sälj signaler, forskning och analys tillhandahålls som en specifik allmän marknadskommentar, mestadels från identifierade författare och källor, och utgör inte några investeringsrådgivning Innan du bestämmer huruvida du ska delta i utländsk valuta eller finansiella marknader eller inte Någon annan typ av finansiellt instrument, var vänlig och noggrant överväga dina investeringsmål, nivå av e Xperience och risk aptit Gör din forskning och läxa och investera inte mer pengar eller ekonomiska resurser än du har råd att förlora. Kontakta Info. Trading DNA Package. The Trading DNA manual är det kompletta paketet. För över 20 år har jag forskat metoder, Handel verktyg, tekniker och strategier för att förbättra resultaten från marknadshandel och spekulation. Oundvikligen hittade jag en uppsättning regler och strategier som fungerar på alla likvida marknader och i vilken tid som helst som jag fann att arbetet i kombination med naturens egen kod känd som Fibonacci-serien producerar anmärkningsvärda möjligheter även i flyktiga, flytande marknader. Men det var en lång, hård resa och jag gjorde de typiska misstag och tragedier längs vägen. Nu har jag sammanställt en uppsättning enkla, lätta att titta, steg för steg Instruktioner med inget utelämnat för att hjälpa andra handlare att undvika de fallgropar som ligger framåt. Dessa videor är vad jag önskar att jag hade tillgång till när jag började handla. Det här materialet kommer i videoformat, vilket är nu mu Ch eftertraktad av handlare Det ger dig nu möjlighet att se dess förklaring och titta på dess ansökan på ett diagram. Det är som om man tittar över min axel och ser att den appliceras och analyseras på olika sätt minskar inlärningskurvan, redogörs verktyget och dess uppenbarelser i enkla , Steg för steg videoklipp kommer att köras på vilken PC, Mac, Smartphone, iPad, Tablet du kan titta på dem var som helst, när som helst som passar dig. Trading DNA-paketet innehåller följande moduler. Inledning Här börjar vi vår resa med en enkel instruktion om Innehållet och hur man studerar det Några tips om hur du får ut det mesta av materialet och instruktionerna för visning. Gand Swing-diagram Denna enkla men kraftfulla marknadstendensanalysator tar bort några av de mest grundläggande fel som de flesta handlare fortsätt att göra Gann hade det här verktyget som en kärna Av hans handel fram till sin död 1955 Detta svängdiagram identifierar trend och riktning, har egna mönster, identifierar intervall och tidsramar. Jag har skapat egna mönster för detta diagram med fab Ojliga möjligheter Det här avsnittet är tillgängligt separat. Mer information kan ses här. Kortmönster I den här videon redogör jag för de grundläggande diagrammönster som används av näringsidkare för att hitta marknadsmöjligheter. En översyn av de vanliga branschmönstren och inkluderar några av mina egna marknadsmönster, Unik och otillgänglig någon annanstans Dessa mönster har lärt sig genom 20 års marknadshandel och testning Några av dessa unika mönster är otroligt enkla men extremt kraftfulla. Square of 9 Part 1 Square of 9 är ett av Ganns mest utmanande verktyg, men vi har Brutit ner det i två enkla steg Del 1 täcker Pris och Nummerbordet på Kvadrater och kommer snart att förstå varför det här verktyget kan markera potentiella varv på en marknad och kommer att bli en kraftfull fördel i handeln. Kvadraten av 9 Del 2 Del 2 Del 2 Täcker tidsaspekten av verktyget och avslöjar en ingång i Ganns arbete med astrologi Detta är ett unikt sätt att mäta tiden med 360 solceller i motsats till 365 kalender d Ays En viktig del av Ganns formidabla prognoser och en sektion som inte ska underskattas. Detta avsnitt är tillgängligt separat här. Pris Många handlare tror att de förstår Price som en marknadsindikator men vår forskning visar att det finns många sätt att mäta en prisindikator Gann skapade flera Sätt att hitta prismål, stöd och motståndsnivåer och dessa mätningar är avgörande för Gann-handlare Prisformulär utgör en integrerad del av en vinnande handelsanalog och Gann-verktygen kommer att identifiera många vändpunkter som andra handlare inte kommer att se fram till mycket senare efter turnen eller Omvändning har inträffat. Tiden var den första näringsidkaren att känna igen att tiden är en faktor i marknadskopplingar. De flesta handlare litade på Priset ensam och denna taktik är fylld av fara. Marknaderna kommer inte att röra sig eller ändra riktning tills tiden är rätt att göra så och Gann används Flera olika metoder för att mäta Time Vi utforskar hans Timing Facts i enkel detalj och förklara dessa tidsmekanismer på nuvarande marknadskartor så Du kan se tekniken och kopiera den på din egen marknad. Gann Fan Angles Gann utvecklar återigen ett annat fantastiskt verktyg som används för att mäta tid och pris i ett enkelt steg. Detta verktyg skapar anmärkningsvärda möjligheter när den tillämpas korrekt. Gann identifierade denna teknik som Squaring, en Unikt sätt att balansera tid och pris för att hitta potentiellt mycket starkt var ett viktigt redskap för mig för att identifiera marknadskraschen den 11 september 2001, vilket förklaras i min bok Trading with the Gods. The Fibonacci-serien Fibonacci-serien, ibland kallad Golden Ratio Eller lagen om 3 är en viktig del av min handelsaktivitet Jag har förvånat många handlare med resultaten från detta verktyg även på stora Forex-marknader. Reaktioner på Fibonacci-nivåer kan leda till otroliga affärer Videon har delats upp i 2 delar för att underlätta Forskning och visning. Att sammanfatta det hela En sammanfattning av alla tidigare marknadsverktyg, några slutliga tips och tekniker och exempel från den senaste handelsaktiviteten. Bonusfunktion Det finns en Slutlig bonusmodul för köpare av Trading DNA-handboken En uppsättning instruktioner för att snabbt handla och fungera som bas för framtida utveckling Detta är en bra uppsättning instruktioner, enkla och enkla att följa som kommer att ligga till grund för din framtida framgång som Du bygger de andra verktygen ovanpå dessa regler. Allt av detta utbildningsmaterial har omsorgsfullt förpackats och monterats så att alla nivån kommer att kunna se, undersöka och öva för användning i deras utvalda marknad. Anvisningarna är Enkelt steg för steg inlärningsprocess, men det kan finnas tillfällen när du behöver hjälp. Egenskaper och fördelar. FRI Backup och support för liv Du kan behöva hjälp eller vägledning i dina studier. Det är bra att veta att om du behöver hjälp Det är alltid tillgängligt Jag hjälper gärna när och efter behov så länge du behöver det, för livet om det behövs. Skicka bara ett mail med din fråga och jag svarar så snart som möjligt, yo Du kommer att få ett svar nästa arbetsdag Det finns inga löpande undervisningskostnader, medlemsavgifter etc. FREE Weekly videorapporter och Bibliotekstillträde för LIFE. I producerar också veckovisa uppdateringar och exempel för att hålla handlare färskt och aktuellt. Dessa veckovisa rapporter Är ovärderliga eftersom jag ger olika exempel på olika marknader Ett stort referensbibliotek är nu öppet 24 timmar om dygnet med tidigare exempel på Gann och Fibonacci-verktygen på jobbet. Det finns inga löpande undervisningskostnader, medlemsavgifter, etc. Pricing and Delivery. As a Komplett paket har du allt vårt material till ett kostnadseffektivt pris Naturligtvis har du fördelarna med funktionerna i Lifetime Support och Veckopriset för Trading DNA manualen är 1995 AUD och är tillgängligt omedelbart Paypal betalningen bekräftas När inköpet har gjorts Bekräftat att du kommer att skickas ett mail med instruktioner för att komma åt var och en av videofilerna Du kan sedan hämta dessa filer till din egen hårddisk och spela dem när du vill. Du kan ladda t Hem på någon eller alla dina elektroniska enheter utan ytterligare royaltyavgifter eller betalningar. Jag vet att det är otrevligt att nämna men du får inte kopiera dessa filer och lämna dem till andra handlare. Din kopia kommer digitalt att krypteras med din inloggning och e-postadress. Köp handboken Trading DNA, klicka bara på knappen nedan. Hämta en fråga. Vi ger dig all hjälp för att hjälpa din inlärningskurva och vi är dedikerade till att du lyckas med din resa. Vi svarar gärna dina frågor via e-post inom 24 timmar Eller nästa arbetsdag Vi tillhandahåller också GRATIS veckovisa videorapporter och uppdateringar som ger dig senaste, aktuella exempel på verktyg och tekniker som finns i manualen. Här kan du se verktygen som fungerar och påminner dig om att möjligheterna finns för Du en gång du har åtagit sig för din forskning och skapat din handelsplan. Om du borde ha några frågor nu, vänligen besök sidan Kontakta oss och vi kommer vara glada att hjälpa. DNA av framgångsrik T Det är verkligen enkelt när vi koka det ner till dess väsen. Vi kan prata om den stora potentiella inkomsten, bilen, huset eller de dyra måltiderna som pengar kan köpa, men den verkliga anledningen till att vi blev handlare är friheten att Ha val För att vara i kontroll över vårt liv och att leva på våra egna villkor. Vad vi verkligen vill ha djupt ner är en handelsinkomst som stöder den livsstil vi anser att vi förtjänar. Frihet är den verkliga anledningen till att vi öppnade ett handelskonto och anledningen till att vi behåller Stå upp när vi slås ner Det är en verklighet för många människor Läs vidare för att lära dig hur man gör det hända för dig. Hur ska du omvandla din karriär Karriär. Bild när öppningsbellen ringer Du är en pålitlig näringsidkare med övertygelse som tjänar pengar månad - Efter månad Du är eftertraktad av nya handlare för råd och avundas av dina vänner. Vad saknas för dig för att få detta genombrott och känsla av total övertygelse. De flesta handlare kan, om de arbetar hårt, komma till en punkt där de förstår Allt det finns att veta abo Ut handel Du har alla verktyg som möjligt och har den tekniska kunskapen att prata med de bästa av dem, men du är fortfarande inte konsekvent. Beroende på storleken på ditt handelskonto kan det ta mellan tre och åtta månader för rädsla och överväldigande panik att Bli verklig Du kan behöva få ett riktigt jobb Hur känns det. Vad är det som du saknade Vad fick du inte. Den outtalade hemligheten i handelssuccess. It tog mig år att räkna ut det men tar bara dig tio veckor att Förstå och tillämpa. Teknisk kunskap ensam översätter inte till handelsvinster. Du behöver mentorera med framgångsrika näringsidkare som kan lära dig en färdighet Du måste lära dig skillnaden mellan att läsa ett diagram och hur man tjänar pengar. De säger hur du gör någonting är Hur du gör allt jag tror det. Att handla är en övning för att lära dig hur bra du kan vara Enligt min mening finns det fyra nycklar för att bli bra på något. Först är att fördjupa dig i ämnet du vill behärska och lära dig allt du kan göra T ämnet På SMBU kallar vi denna domänkunskap. För det andra är möjligheten att bibehålla din energi. Med den inre drivkraften och passionen att arbeta på ditt handelsspel. Tredje är något som vinnare vill ha kritisk återkoppling. Åtgärder som öppnas och accepteras av en coach eller mentor Kan påskynda din inlärningskurva dramatiskt Mästare söka upp dem som kämpar fortsätter försöka lista ut det på egen hand Tiger Woods har en swing coach Nog har sagt. Förrätt och viktigast är avsiktlig övning Att öva rätt kompetens för att bli en konsekvent lönsam näringsidkare tar Upprepning Utan en kunnig mentor kan du praktisera fel kompetens under åren. Vi utvecklade kursen för att lära ut handlare hur man ska bli vinnare Jag ser verkligen fram emot att arbeta med de nya mentorstudenterna och ser omvandlingen inte bara i sin handel utan att ta Samma vinnande psykologi till andra aspekter av sitt liv. Hur snabbt kan tio veckor gå. Sommaren är Gone och Costco already H Som Holiday Items på Display. Any tvivel Thanksgiving och de andra helgdagarna kommer att vara över oss snabbare än du kan säga stuffed. So om vi kan komma överens hur snabbt de kommande tio veckorna kommer att passera, vill jag fråga om du har en levande bild av Näringsidkare kommer du att vara i december. Hur planerar du att investera de närmaste tio veckorna för att bli bättre än du är idag. Ställer du upp dig för framgång. Det nya SMBU-utbildningsprogramet DNA av framgångsrik handel ger dig detta och så mycket mer . Varför detta utbildningsprogram utvecklades. Mike och Steve tror att det är viktigt att ha ett strukturerat mentorprogram som fokuserar på kompetensutveckling, medan de flesta mentorprogrammen helt enkelt erbjuder en rad tekniska uppsättningar som inte är tillräckliga för att utveckla konsekvent lönsamma näringsidkare. Tydligt lägga fram en uppsättning färdigheter som behöver utvecklas och ge fördjupade föreläsningar övningar och levande sessioner relaterade till dessa färdigheter anser vi att eleverna har bättre möjligheter att konkurrera på marknaderna. Våra Uppdraget för denna utbildning är att hjälpa mentor eleverna att bli skickliga handlare. Vi skapade ett program som är relevant för handel med alla elektroniska marknader. Mycket fördelar med programmet. Inkluderar 8 kärnämnen från SMB Foundation, som vi använder för att träna vår NYC-skrivbord. Dessa är de 8 ämnen som vi har visat sig ha störst effekt på deras framgångsnivå, medan handelsföretagets kapital. Lessons levereras via föreläsningar, arbetsblad, ljud-, video - och livegruppsinriktning. Detta gör det möjligt för elever att lära sig i sin takt och ställa frågor om Mike och Steve under processen. Stolarna för att utveckla en daglig rutin, internalisera DNA för en bra handel och omvandlingen av att omvandla din brinnande önskan till disciplinerad elitprestation, är grunden till vilken kompetensutveckling bygger. Dessa tre pelare är där övertygelse är Född. Utbildningen rör sig sedan in i att lära sig den kritiska skillnaden i vår proprietära idégenerator av aktier i spel och hur det skiljer sig mycket från bara r Eading kartor för att hitta idéer Vi flyttar sedan till att konvertera aktier i Spela in på en morgon Spelplan Att lära sig kraften bakom aktier i Play är värt investeringen i träningen av sig själv. Förbindelse Strukturerad träning för att granska ditt arbete och hur man behåller en riktig handelsjournal Är en integrerad del av de tio veckorna. Det är viktigt att vidta åtgärder, lära och dokumentera dina resultat för att positionera dig själv för att förbättra. SMB PlayBook Varje handlare har olika resurser Kapital, erfarenhet, tid, förmåga att lära sig och förmåga att bearbeta information I detta Modul vi introducerar vår playbook av inställningar och lär dig hur du väljer bland de som matchar var du är som näringsidkare. Skillutveckling kommer att uppstå ur modulen. A 90-vinstförhållande men att förlora allt på 10 är dålig handel. Tro och internalisering Disciplinen för riskhantering är en viktig färdighet att tillämpa på varje handel. Enkelt uttryckt, dessa lektioner, videor och mentorskap kommer att göra eller bryta din framgång. Det är inte svårt att m Ake pengar när allt går upp det är svårt att hålla det när det inte gör om du inte har en riskchefs tankeprocess Den här delen av kursen håller dig i branschen. Hur tjänar du vad du borde när du har en stor man på Linjen Att hålla nackdelen i kontroll är viktig men du måste lära dig hur man tjänar stora pengar när det är där för att vara hade När dina kunskaper utvecklas under de tio veckorna kommer Mike och Steve att presentera dig för de bästa affärer för att utveckla handlare att behärska , Det vill säga att du måste gå till idéer och det är dessa idéer som blir ditt bröd och smör. Teknisk analys Det finns läsdiagram och det finns läsdiagram och förståelse för hur man tjänar pengar. I den här modulen täcker vi grunderna För nybörjare men snabbt flytta in i hur man identifierar de prisnivåer och trender som verkligen spelar upp. Sist men inte minst strömmar principerna om elitprestandan över hela programmet och tio veckors mentorskap. Skillnaden mellan helgensporter och D professionell i handelsarenan ligger mellan öronen Lär dig hur du tänker stort och hur man tänker som ett pro. Är du en 93 eller en 7. Vi kunde lägga upp vittnesbörd efter vittnesmål här men det verkliga beviset är i dig Om du har varit I branschen ett tag har du hört talet 93 av dem som försöker aktiva handel misslyckas. 7 lyckas. Om du har en plan för de kommande tio veckorna att gå med på 7.Aska dig ärligt är dina nuvarande handelsresultat det bästa du är Kan din handel förbättra från var det är idag Lite visste jag när jag började min handels karriär 1996 att jag en dag skulle hjälpa till att mögla de bästa kortsiktiga handlare på Street. When Bella närmade mig med tanken på Mentoring newbies Jag berättade för honom det enda sättet jag skulle göra det var om vi först byggde en övergripande metod som skulle ge handlare sin bästa chans att lyckas. Det är vad vi gjort på SMB det här programmet tar de viktigaste delarna av vår träning och erbjuder den till dig. St Pete Beach, FL. Awesome program Jag är mycket imponerad av ansträngningarna Mike Bellafiore och Steve Spencer satte in i mentorskap och tränade eleverna Det finns ingen där ute som tillhandahåller omfattande utbildning, mentorskap, möten och klassmaterial som SMB tillhandahållit För DNA i framgångsklassen Tillgången till morgonidéernas möte och de dagliga mentorismötena vid middagstid och efter avslutningen var ovärderliga. De veckovisa DNA-mentorskapsmötena var också en stor upplevelse, mentorerad av och att kunna chatta och ställa frågor om Bella Och Steve var ovärderlig Klassen instillerade mig värdet av det hårda arbetet och ansträngningarna som krävdes för att bli en framgångsrik näringsidkare Det finns mycket att lära och SMB ger dig alla verktyg och material som hjälper dig att lyckas. Att fokusera på struktur, utmanande förbättring Varje dag och bygga en lekbok leder mig till att bli min allra bästa näringsidkare. En otrolig upplevelse jag närmar mig mina affärer med oigenkännligt djup och yrke Lism Att fokusera på struktur, utmanande förbättring varje dag och bygga en playbook leder mig att bli min allra bästa näringsidkare Mike och Steve är inspirerande handlare och lärare. Jag älskade SMB DNA-programmet Det var uppenbart från början att du tar näringslivsutbildning mycket allvarligt och Du strävar efter att ge bästa möjliga utbildningen Jag är glad att jag anmälde mig till SMB DNA-programmet eftersom det gav mig tillgång till en helt annan inställning till handel, helt olika begrepp och viktigast av allt gav jag mig en glimt av hur ett professionellt handelsföretag Som SMB fungerar Att jämföra prophandel till professionell sport var ett ögonöppningsfaktor som gav mig riktning på hur ska jag närma mig min utveckling Behovet av konstant coachning var också en annan ögonöppnare Jag kan verkligen inte lista alla fördelar som jag fick från ditt program nu Det är upp till mig att fortsätta följa dina råd och aldrig ge upp på den kontinuerliga avsiktliga praxis som kommer att vara avgörande Faktor som kommer att göra mig min bästa handlare. Detta program är mer anpassat för handlare som redan har kämpat med marknaderna ett tag. När jag började DNA-programmet kämpade jag med min handel, tjänade lite pengar och förlorade några pengar totalt sett Flattigt DNA-programmet lärde oss en solid metod för att 1 bli konsekvent lönsam 2 bli så bra som vi kan Don t förvänta oss att vara sked matad men mycket beror på dig Det är därför jag tycker att programmet är mer anpassat för handlare som Har redan kämpat med marknaderna ett tag Kompleta nybörjare borde hellre prenumerera på SMB Foundation-programmet Det är lite för tidigt att säga att jag är konsekvent lönsam nu, men åtminstone vet jag att jag är på rätt väg. REGISTRERING ÄR OPEN. SMB Erkänns för framgången med att undervisa nya och utvecklande handlare hur man lönsamt handlar aktier, optioner, terminer och utvecklar automatiserade system.

2 comments:

  1. Forex Trendy is a revolutionary application capable of determining the most PROFITABLE continuation chart patterns. It scans through all the forex pairs, on all time frames and analyzes every potential breakout.

    ReplyDelete
  2. There's SHOCKING news in the sports betting industry.

    It's been said that any bettor needs to look at this,

    Watch this or stop placing bets on sports...

    Sports Cash System - Automated Sports Betting Software

    ReplyDelete